Zatikj 2011.08.14. 17:01

Az utazás

 Egy ilyen hosszú útnál, ami több mint 30 óra, jó, ha az embernek van lehetősége kiszállni, pihenni. Nekem erre 2-szer volt lehetőségem, a 3 repülőgép váltása között. Ferihegyről indultam az első állomásra, a Heathrow-ra. Ott 6 órát tölthettem el, de ebben a helyzetben ezt nem nagyon élveztem és nem is nagyon akartam. Minden repülőn adtak enni, és inni, valójában, ha az ember nem izgul, egész pihentető tud lenni ez az út. 


London Heathrow. Eég nagy:)


Londonból egy 777 Boeinggel mentem tovább Buenos Airesbe, aminek az elindulása egy pár percet késett. Ott adtak vacsorát, reggelit, a gépen kényelmesen lehetett ülni, és filmet nézni egy saját monitoron. A filmek választéka elég nagy volt, olyan 20 film és 50-60 sorozat és hír műsor közül lehetett választani.  Minden repülésnél van egy kisebb remegés fel és leszálláskor, ennél a gépnél is így volt. Amit belülről veszel észre az csak a gép szélessége (9 szék egymás mellet + 2 folyosó), és a felszállás hossza. Utazás közben 3-4 be kellett kapcsolni a biztonsági öveket, de komolyabb dolog nem volt leszállásig, amikor pár percen belül 3-szor gyorsan meg nem változtattuk helyzetünket. J


Sok volt a bolt.


 Meg volt építve.


Az elsőnél megijedtünk. Nem volt nagy zuhanás, Max 1-2 méter, elég ahhoz, hogy érezd: repülőn vagy. A második nagy volt. Nagyon nagy.  Az emberek egy kicsit sikoltoztak, a személyzet majdnem elesett, de kényszeredetten vigyorgott. A harmadik rántás szintén kisebb volt.  Ekkor a kapitány jelentkezett a rádión, elnézést kért a kellemetlenségekért, közölte velünk, hogy Buenos Airesben komoly vihar van (ekkor megijedtem) de lehet látni a viharfelhőket és ki tudja őket kerülni. Az üléstámlán látszott, hogy teszünk egy kis kört, majd Teljesen finoman letette a gépet.


 

Buenos Aires vihar előtt.


Buenos Airesben gyors vízum ellenőrzés után, felvettem a csomagomat és elindultam a váróba. Itt egy barátunk barátja várt engem és ő vitt át a másik repülő térre. A városból nem sokat láttam, minden Argentinnak az oldalsó ablakok sötétítve vannak, és az itteni tél miatt erősen esett a z eső a 20- 22 fokban. Másik repülő téren a fogadó családomnak egy barátjával, találkoztam, ős is Catamarcába utazott, és így együtt mehettünk. A vihar miatt a gép késett egy órát, de nem volt semmi gond.


Nem volt ez sem rossz B.A


Catamarcába egy Embrear 190-es repült, ami az egyik legmodernebb repülőgép manapság. Itt első osztályon utaztam, ami tényleg nagyon kényelmes. A Catamarcai tél egy picit enyhébb, 32 C volt amikor megérkeztem J. De egy  Ausztrál fiú megnyugtatott, hogy nyugi, amikor ő érkezett 45 C volt J


 

Catamarca


Utóirat: Amikor megérkeztem minden TV adón a Buenos Airesi vihar és jégeső ment, Öklömnyi jég darabokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://argentinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr813152849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása