Kezdjük a családommal, akikről már mutattam lent egy nem túl jó képet. Mielőtt elkezdeném bemutatni őket, jó, ha elmondom, hogy egy év alatt 3 családnál fogok élni és írni. Mindenkinél 3 hónapot töltök, általában ez idő alatt az emberek még toleránsak egymás szokásaival és ez után pedig kezdenek idegesítővé válni, ezért kell a családváltás. Ha jó családod van: hamar meg tanulsz beszélni, jól érzed magad. A másik oldalról csak annyit tudok, mint ti. J


 

 


Szóval Rivasék, ez a családnevük, 3 gyerek 2 felnőtt 1 cserediák és 1 kutya: név szerint Juan Cruz, Juan Ignacio, Camila, és a szülők Omar és Elia. Ők már gyakorlott fogadó szülők,  Ignacio szintén cserediák volt Belgiumban, Camila decemberben indul. Az egész család beutazta Európát, de csak spanyolul beszélnek, ami nem rossz, mert kényszerítve leszek a tanulásra.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Erre a tanévre érkező cserediákok közül én vagyok az első, aki megérkezett, összesen 14-en leszünk és már facebookról nagyjából ismerjük egymást. Ma érkezik egy fiú Belgiumból, holnap egy Mexikóból, holnapután egy Amerikából. Az előző tanévből már van itt egy fiú Új-zélandról, és egy egyetemista Német.


 

 


Már elkezdtek felkészíteni az Életre, elmondták, hogy a fényképezőre nagyon vigyázzak, olcsó telefont vegyek, ne beszéljek angolul az utcán, ne menjek ki siesta idején.


 

 


Az anyukának van egy büféje. (fenti kép) Az apuka bort és vizet készít, palackoz, és ad el. (amit itt nem látunk,de a jelenlegi fb profilkábenmen van víz :))

Az emberek időbeosztása teljesen más az időjárás miatt. Délig dolgoznak, utána siesta van 5-ig. Majd munka estig. Későn esznek, későn fekszenek le. A reggeli itt nem nagyon fontos, ennél egy picit fontosabb az ebéd, majd a legfontosabb a vacsora, ami hétvégenként akár éjjel egykor is kezdődhet.


 

 

 


Kevesebbet fogyaszt 100-on… J 

 Amikor itt mindenki lefekszik aludni délután, akkor én még teljesen éber vagyok, viszont esténként alig bírok ébren maradni. Még nem álltam át az itteni időre, ma reggel is 3-kor ébredtem és nem is aludtam vissza.


 

Yorck Christian Hesselbarth

A bejegyzés trackback címe:

https://argentinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr953156096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása