Zatikj 2011.08.20. 01:44

Általában

Most egy pár napja nem írtam semmit, Ezért most csinálok egy gyors összefoglalót képekkel.  Minden nap járok iskolába, ahol a diákoktól keveset tőlem meg semmit nem kérnek számon. Az osztályom egy orvosira készülő osztály, (ezt mondta az angol tanár, de senki nem erősített meg ebben), sok biológia órájuk van. Ez az egyetlen tantárgy, amire hordanak könyvet, de ez a könyv elég nagy és tényleg komolynak tűnik. A hét első 3 napján csak 3x1,5h tanóra volt, így már délre otthon voltam, csütörtökön 4, pénteken pedig 5 óránk volt, ami otthon 10 órának felelne meg. De még így is nagyon hamar (13:25) vége van az iskolának. Ez persze azzal jár, hogy nagyon korán kelünk, és szinte nem is reggelizünk.


 

 

 


A beszédem nagyon sokat fejlődött, de sajnos inkább csak az angol, mivel ezzel tudok igazából beszélni valakivel és ez által fejleszteni a beszédemet. A spanyolom is halad, de a beszédből nem sokat értek, és engem sem nagyon értenek meg. Félreértés is volt már, például ma, amikor azt kérdeztem most vége van-e az iskolának mondták, hogy igen persze. Aztán kiderült, van még egy óra, de én ezt csak most tudtam meg…


 


Hétfőn nem lesz iskola egy nemzeti ünnep miatt. A tanárok nem csak elnézőek a diákokkal, ők is szívesen lógnak a saját óráikról. Nekem meséltek olyat, hogy a tanárral kártyáztak órán, velem meg egy csoportképet csináltak a biológia óra közepén. A közepén. Nem is emlékszem tulajdonképpen, mikor kerültem a terem másik oldalára…


 


A Rotary itteni cserediákokért felelős elnöke elvitt minket egy kis túrára a hegyekbe, ami nagyon élvezetes volt. Sokszor kellet erősen kapaszkodnunk, volt, amikor 15 cm széles kis beton falakat használtunk járdának, sok volt a por, az erdőben a lovak szabadon kóboroltak. 10 km-re voltunk az itteni legmagasabb hegycsúcstól, ami 4600(!) m magasan van.


 

 


 

 

A túrán elég sokan voltunk, így a cserediákok csak a pick-up hátuljára fértek fel. Elég izgalmas volt 5-en utazni egy ilyen helyen. A belga fiúnak a szél elvitte a sapkáját, megállni nem tudtunk érte. Nem kérdeztem meg, hogy menyivel mentünk, de szerintem, 160-180 Km/h lehetett. A szél ekkora sebességnél - ha felállsz – hihetetlenül erős. Ezt ki kellene próbálnia mindenkinek J

 

Itt most a levegő nagyon lehűlt, elkezdtünk fűteni, nagyon erős szél fúj, ami múltkor leállította az internet elérést. Catamarca egy elég kis város, ezért nagyon megijedtem ma reggel, amikor az újságok főoldalán egy iskolában (nem az enyémben) történt gyilkosságról írtak. Eddig senkivel nem találkoztam, aki ismerte volna a lányt, de ez azért félelmetes ilyen kis távolságban. Amennyit értettem a beszédükből: indulatból követték el, késsel. A címlapokon van egy kép egy másik lányról, akit véres ruhában kísérnek ki az iskolából.


 


 

Ui.: Az idő nagy részében az internet megfelelően működik, de amikor ezt olvassátok, pont nehezen lehet netezni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://argentinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr983166078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása