Ezen a héten megérkezett az összes cserediák, már mindenki iskolába jár, már ismerjük egymást. Kétszer már összejött a csapat, egyszer egy cserediák lakásán, legutóbb pedig a hegyekben túráztunk együtt, ami sokkal nagyobb élményvolt. Körülbelül 20-an lehettünk ezen a túrán. Akik nem tudták az utat azok elől, akik tudták az utat hátul mentek, ezért a csúcsra nem értünk fel, de nagyon jól éreztük magunkat. :D


 


Most is sok képet készítettem, körülbelül most 700 fényképnél tartok, ezért elindítottam egy válogatás mappát a Picasan: blog válogatás néven.


 

 

 

 

 

Elég sok a program, hétköznaponként iskola, hétvégén pedig a család próbál elfoglalni. Jövő héten sport hét lesz, Elia (a fogadó anyukám) látja el a Catamarcába érkező gyerekeket étel-csomagokkal, amit itthon külön kell előkészíteni és lefóliázni. Ebből 730 darabot készítünk. A blogot nehéz frissíteni, egyrészt mert itt gyakran elmegy a net, másrészt próbálnak annyit foglalkozni velem, hogy ne unatkozzak. És az nem kevés.

 

Omar (fogadó apuka) legjobb barátjának, akiről már írtam ezelőtt egy pár sort (ő vele repültem Buenos Aires-ből Catamarcába), a hétvégén volt a születésnapja. Erre engem is elvittek, viszont Cachoval hamarabb jöttünk el, a cserediákok kirándulása miatt. Ezt egyébként minden héten, szombaton 3-órakkor meg fogjuk ismételni. Na, szóval Walter most lett 42 éves (úgy halottam 52, de ahhoz nagyon jól tartja magát), igazi autóversenyző. A vendég ebédlőben (igen igen) a falak tele vannak rakva kupákkal, képekkel, felborult/összetört rally-kocsikkal. De ami a legjobban tetszett nekem, az a poszter a Dakarról. Ugyanis ott is volt. Nem semmi. Itt kocsikkal kereskedik, Volkswageneket ad el.



Már törzshelyünk is van a városban, amit 2 naponta felkeresünk délutánonként. J


 


A címet nem hiszem, hogy sokan igazából megértették volna (csak 4-5 ember), mert csak nekik meséltem eddig a Catamarcai földrengésről. Sajnos csak a tényt tudom közölni, hogy ilyen is volt, mert végig aludtam az egészet. Pontosabban felkeltem megnéztem az időt, de nem vettem észre semmi különöset. Egy pár nappal ezelőtt, az iskolában volt egy földrengésriadókészültségellenőrzőpróba, ahol mindenkinek ki kellet mennie az udvarra, de valahogy azt akkor nem tudtam komolyan venni. 

U.i.: A képeket ezen a linken érhetitek el.

A bejegyzés trackback címe:

https://argentinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr223204980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása